יגאל ידין
כביש יגאל ידין נבנה על מנת לשפר את הגישה לירושלים וממנה באמצעות חיבור כביש 50 (כביש בגין) עם כביש 1.
תחילתו של פרויקט זה בשנת 1998. חלקו המזרחי של המחלף שעובר בו כביש 50 הוקם מעל כביש 1. את גשר יגאל ידין בנתה שפיר בטכנולוגיה של סגמנטים, אשר נחשבה בזמנו לשיטה החדישה ביותר בעולם הנדסת הגשרים. קטעי הגשר הובאו לאתר והורכבו במקום, מעל הכביש הקיים, מבלי להפריע לתנועה השוטפת. אתגר זה התאפשר בזכות השימוש במקטעים דרוכים שהגיעו ישירות ממפעל הקורות.
בפרויקט זה השתמשנו ב-192 מקטעי קורות במשקל של 60 טונות כל מקטע.
ביצוע הפרויקט 1998–2002