כביש לטרון (כביש 3)
כביש 3, כביש הבטון היחיד בישראל, מחבר את לטרון עם כביש 40 ומקצר את זמן הנסיעה באופן ניכר.
כביש 3 (לטרון) מחבר את לטרון עם שרשרת היישובים החקלאיים מדרום, ומסתיים בכביש 40 ליד אשקלון. מאז נפתח כביש 6 נוצר עומס תחבורה כבד בכביש זה, דבר שהצריך את הרחבתו לארבעה נתיבים. שפיר ראתה בפרויקט זה הזדמנות לחידוש, וכך נוצר כביש הבטון הראשון והיחיד בישראל.
כבישי בטון הוכחו באירופה ככבישים חסכוניים ועמידים יותר מכבישי אספלט, והם דורשים פחות תחזוקה. שפיר היא החברה היחידה בישראל אשר שולטת בטכנולוגיה של בניית כביש בטון. עובי כביש הבטון זהה לעוביו של כביש האספלט, אך עלותו נמוכה פי חצי בשל חומרי הגלם הזולים יותר. עלות בנייתו וסלילתו של כביש 3 הייתה נמוכה באופן ניכר והצלחנו להוזילה אפילו עוד יותר בזכות זה שייצרנו את הבטון באופן עצמאי במפעל בטון שבנינו במיוחד עבור סלילת הכביש.
מהנדסי שפיר השתמשו אז במרצפת החלקה מתקדמת ובטכנולוגיות חדשות נוספות להנחת קטע כביש 3 בין צומת לטרון ונחשון. מלבד החיסכון המשמעותי בשלב הבנייה, גם בחלק התחזוקה הצלחנו לחסוך: אספלט זקוק לתיקון כל חמש שנים, ואילו כביש הבטון לטרון-נחשון לא נזקק לתיקון במשך 20 שנים.